Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Поведінка працівників суду під час спілкування з відвідувачами є важливою складовою якісного функціонування суду та довіри суспільства до судової гілки влади в цілому. Для працівників суду дуже важливо постійно підвищувати свій професійний рівень, закріплювати існуючі знання і здобувати нові, дотримуватись основних правил поведінки. У приміщенні суду доводиться спілкуватись з різними громадянами, у тому числі з особами, які мають певні особливості, а це потребує більших знань та делікатного підходу.
Тому судовий розпорядник Оксана Мартинова провела тематичне заняття для працівників апарату суду на тему: «Етика спілкування з особами з інвалідністю та іншими маломобільними групами населення», на якому розповіла про особливості спілкування з особами з порушенням зору, слуху, опорно-рухового апарату, з інтелектуальними та психічними порушеннями та надала рекомендації працівникам суду щодо їх поведінки.
Також присутнім було продемонстровано відео-звернення, де люди з особливостями пояснюють, яке ставлення від оточуючих найбільш сприятливе для них.