Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Працівниця Татарбунарського районного суду, секретар судового засідання Інна Дечева, прийняла участь у навчально-практичній програмі для надавачів правових, адміністративних та соціальних послуг в громаді.
Навчання проводила Юлія Лісова – адвокатка, експертка-тренерка Ради Європи з освітніх програм для адвокатів та юристів.
Навчальна програма, яка складалась з чотирьох модулів пройшла на базі Громадського центру правосуддя в місті Татарбунари – мульти-функціональної платформи (правового хабу) для налагодження співпраці між усіма державними та недержавними органами та жителями громади з питань доступу до правосуддя. Учасниками навчання були фахівці в сфері надання правової допомоги, працівники ЦНАПу та реєстраційних органів, поліції, юстиції, міграційної служби, пробації, соціального забезпечення.
Метою навчальної програми є покращення якості надання правових, адміністративних та соціальних послуг шляхом вдосконалення навичок роботи з клієнтами, покращення комунікації з мешканцями та налагодження взаємодії з різними суб’єктами надання послуг на рівні громади.
Перший модуль навчання «Стандарти роботи з клієнтами» був направлений на формування «клієнто-орієнтованої» послуги, організованої у простий спосіб, чіткий та зрозумілий для можливих клієнтів. Це передбачає, зокрема, просту та зрозумілу процедуру звернення за допомогою, наявність інформації про пропоновані послуги та умови отримання цих послуг, належні умови прийому та дружню до клієнта атмосферу. Також протягом блока навчання відпрацьовувались практичні навички ефективного спілкування та комунікації з клієнтами, методи знаходження спільної мови та попередження конфліктів.
Окремий блок навчання «Робота з вразливими групами» був присвячений практичним аспектам роботи з вразливими групами клієнтів.
Окрім того, що послуги повинні бути легкодоступними для мешканців, громада має бути поінформована про їх наявність, і що важливо – довіряти їх надавачу. Заходами зміцнення довіри можуть бути оцінка ступеня задоволеності клієнта, створення дружньої атмосфери прийому, встановлення зручного графіку прийому, проведення різних інформаційно-комунікаційних заходів. Саме про це був третій модуль навчання «Формування довіри в громаді».
Одним з вирішальних елементів системи ефективних послуг на рівні громади є координація та співпраця між різними надавачами. Така координація потрібна як для ефективного перенаправлення та інших спільних форматів діяльності, так і для розвитку окремих послуг. Цим питанням був присвячений четвертий модуль навчання, який завершився узгодженням протоколу з базовими стандартами надання послуг в громаді з метою підвищення їх доступності для жителів громади.