Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Листом Державної судової адміністрації України судам доручено невідкладно розпочати сканування судових справ по яких відкриті провадження для подальшого їх експортування в АСДС.
Потреба у скануванні справ викликана необхідністю повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та забезпечення її нормальної роботи в судах.
Впровадження підсистеми електронного суду передбачено розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами), а також є складовою (модулем) майбутньої Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, початок функціонування якої передбачається в наступному році.
Сканування документів необхідне для можливості їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим особам у передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення, ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної інстанції чи касаційної інстанції.
З цього приводу в Татарбунарському районному суді було проведено збори працівників апарату, на яких обговорено порядок сканування матеріалів судових справ та проблемні питання, які виникають в процесі проведення цієї роботи.
На зборах виступили керівник апарату суду Колесник Н.В. та головний спеціаліст Разінкін А.М.
Також на зборах до відома працівників було доведено зміст листа Державної судової адміністрації України про забезпечення заходів контролю за надходженням та поверненням судового збору.