Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Депутат сільської ради Татарбунарського району Одеської області, являючись, згідно п.п.«б» п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» суб’єктом відповідальності за корупційні правопорушення, діючи з прямим умислом, свідомо, не вжив відповідних заходів щодо усунення конфлікту інтересів, а саме під час засідання сесії сільської ради Татарбунарського району Одеської області, яке відбулося 30 травня 2017 року, де, серед інших питань, було розглянуто питання щодо підвищення ставки земельного податку з 204 грн. 60 коп. до 300 грн. за 1 га з метою наповнення бюджету сільської ради. При цьому, згідно довідки сільської ради, депутат має в наявності земельну ділянку площею 4,55 га, яку обробляє самостійно. Не зважаючи на це, 10 депутатів сільської ради, в тому числі вказаний депутат, проголосували проти підвищення ставки земельного податку, та залишили її на рівні 204,60 грн.
Депутат сільської ради в судовому засіданні свою вину не визнав та, пояснив, що він своїми діями ніякої шкоди не спричинив, а діяв в інтересах громади, яка обрала його депутатом сільської ради, тому вважає, що конфлікту інтересів у нього не виникло.
Прокурор у судовому засіданні висловив думку щодо наявності в діях правопорушника складу адміністративних корупційних правопорушень, і тому просив притягнути останнього до відповідальності за ч.2 ст.172-7 КУпАП, з урахуванням вимог ст.36 КпАП України.
Суд притягнув депутата сільської ради до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1, ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та наклав на нього стягнення, із застосуванням вимог ч.2 ст. 36 КпАП України, у виді штрафу в розмірі 200 (двохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) гривень 00 копійок, що підлягає сплаті на користь держави, а також судовий збір на користь держави в розмірі 320 гривень 60 коп.
На постанову суду надійшла апеляційна скарга від правопорушника.